Angajament de calitate

Angajament de Calitate (respectiv Uptime-ul garantat)
Se aplica catre Beneficiar – in calitatea de client, daca a comandat unul din pachetele de gazduire web sau wordpress.
Mai exact, termenul “Uptime” se refera la procentul dintr-o anumita perioada – de regula o luna. Luna in discutie totalizeaza numarul de zile – a cate 24 de ore/zi, in care web site-ul dumneavoastra este disponibil pentru a fi accesat de orice vizitator dintr-o locatie neutra via HTTP. Uptime-ul este masurat de sistemele Hostland de monitorizare in care factorul uman nu poate interveni.

Nivelul de garantare disponibilitate servicii
Scopul nostru vis a vis de acest Angajament de Calitate este de a atinge un uptime de 100% pentru disponibilitatea online a site-urilor pentru fiecare client al Hostland.

Uptime-ul garantat Procent ce se returneaza
100% – 99% nu se returneaza
99% – 98% 15%
98% – 95% 35%
95% – 90% 60%
Sub 90% 100%

Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, daca orice eroare respectiv nefunctionare a site-ului este cauzata sau generata de urmatoarele situatii:
-situatii de forta majora in care Hostland nu poate avea nicio influenta cum ar fi: razboaie, calamitati / catastrofe naturale, indisponibilitatea sau intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), embargouri, actiuni ale autoritatilor legale sau schimbarea prevederilor legale ale statului;
-lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgradarea serverelor Hostland;
-domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de Hostland;
-probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

Lucrarile de intretinere sunt efectuate in interesul clientilor pentru securizarea serverelor si aplicatiilor.
Indisponibilitatea se calculeaza ca fiind timpul dintre data si ora la care clientul raporteaza nefunctionarea si data si ora la care Hostland Romania a solutionat problema.
Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.

Timpul de raspuns la solicitari
Hostland ofera urmatoarele garantii pentru timpul de raspuns la sesizarile (tichetele) de suport:
-Suport Tehnic: timp maxim de raspuns 3 ore.
-Suport Plati: timp maxim de raspuns 3 ore.