Premium Hosting Provider

Autentificare        Inregistrare        Afiliere
Comercial: 073.427.2277   / Luni-Vineri: 9-17

Asistenta online

Detalii despre asistenta online

Hostland Romania asigura clientilor sai asistenta / suport tehnic practic 24 h/7 zile / saptamana, acesta constand in:1. Contactul direct (telefonic) la numerele afisate in sectiunea „Contact” de Luni pana Vineri intre orele 09:00 – 17:00

2. Contactul online permanent descris mai jos.

Hostland Romania pune la dispozitia clientilor sai prin intermediul site-ului web un sistem online automat denumit in general „Ticket System”. Acest sistem raspunde instant oricarei solicitari e-mail trimise de catre clienti catre echipa de support Hostland Romania confirmand ca solicitarea a fost receptionata de unul dintre membrii echipei „Support”. Hostland Romania garanteaza solutionarea sau un cel putin un raspuns concret la solicitarea emisa de client astfel:

  • Raspunsul concret prin e-mail la solicitarea clientului in cel mult 1 ora de la primirea de catre client a e-mail-ului instant trimis prin Sistemul de Tickete – Hostland Romania.
  • Solutionarea in intervalul 1- 5 ore (in functie de complexitatea cauzei) pentru problemele tehnice a caror rezolvare tine strict numai de posibilitatile, resursele si competentele Hostland Romania.

Nota:

Daca solutionarea unei proleme depinde de implicarea / actiunea  clientului cum ar fi: ne-efectuarea unei plati, ne-trimiterea de anumite fisiere, date solcitate de catre echipa Support РHostland) iar clientul nu raspunde in timp util solicitarilor echipei Support РHostland Romania acesta nu mai poate garanta timpii de raspuns mentionati mai sus.

Echipea de Asistenta / Support Tehnic РHostland Romania va depunde toate eforturile  si va face uz de toate resursele de care dispune pentru a raspunde si rezolva solicitarile de orice fel primite din partea clientilor sai.

 

Va multumim ca ati ales serviciile Hostland Romania !