Premium Hosting Provider

Autentificare        Inregistrare        Afiliere
Comercial: 073.427.2277   / Luni-Vineri: 9-17

Angajament de calitate

Angajament de Calitate  |  Service Level AgreementAngajamentul de calitate (respectiv Uptime-ul Garantat) se aplica catre Beneficiar – in calitatea de client, daca a comandat unul din pachetele de hosting shared (Personal, Business, Corporate sau Reseller).

Mai exact, termenul “Uptime” se refera la procentul dintr-o anumita perioada – de regula o luna. Luna in discutie totalizeaza numarul de zile – a cate 24 de ore/zi), in care web site-ul dumneavoastra este disponibil pentru a fi accesat de orice vizitator dintr-o locatie neutra via HTTP. Uptime-ul este masurat de sistemele Hostland Romania de monitorizare in care factorul uman nu poate interveni.

Nivelul de garantare disponibilitate servicii

Scopul nostru vis a vis de acest Angajament de Calitate este  de a atinge un uptime de 100% pentru disponibilitatea online a siteurilor pentru fiecare client al Hostland Romania.

   Uptime-ul garantat   Procent ce se returneaza
   99.5% – 100%   1%
   98% – 99.5%   15%
   95% – 97.9%   35%
   90% – 94.9%   60%
   Sub 89.9%   100%

Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate , daca orice eroare respectiv nefunctionare a siteului este cauzata sau generata de urmatoarele situatii:

  • situatii de forta majora in care Hostland Romania nu poate avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati / catastrofe naturale, indisponibilitatea sau intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), embargouri, actiuni ale autoritatilor legale sau schimbarea prevederilor legale ale statului.
  • lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgradaera serverelor Hostland Romania.
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de Hostland Romania.
  • probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.

Timp de raspuns la solicitari

Hostland Romania ofera urmatoarele garantii pentru timpul de raspuns la sesizarile (tichetele) de suport:

  • Suport Clienti: timp maxim de raspuns 60 de minute.
  • Suport Plati: timp maxim de raspuns 60 de minute.
  • Suport Tehnic: timp maxim de raspuns 30 de minute.